[PRINT
Brugerrådet
 
Brugerrådet (valgt for perioden maj 2013 - maj 2015 ) er som navnet siger, et råd der giver henstillinger, forslag og evt. kritik, men det er ledelsen der træffer beslutning.
 
Brugerrådet består af en person valgt fra hver af de 4 afdelinger og 1 person fra de eksterne. Desuden en medarbejderrepræsentant, samt en repræsentant for ledelsen.
 
Nuværende Brugerråd:
 
Anni Kristine Mikkelsen, Strandvejen stuen. ( Formand )
Bernd-Dieter Gauger, Strandvejen 1.
Leif Hornemann Hansen, Havglimt 1.
Sigridur Kalman Olafsdottir Havglimt 2
Troels K. M. Hansen, beskæftigelsestilbuddet
 
Medarbejderrepræsentant:
 
 
Ledelse:                                                
 
Forstander, Erik Morten Jensen
 
Suppleanter: 
 
Anne Grete Mondrup Nygaard, Havglimt 2
 
© Design-Line DanmarkLicensed by Stefanshjemmet   V.5.5-51-772176 
Velkommen Stefanshjemmet Beliggenhed  Etisk værdigrundlag  Personalet  Bestyrelsen  Brugerrådet  Plan 2017-2020 Pixiudgave Lukkedage beskæftigelsestilbuddet Ydelser Boligerne  Kost  Faktaliste  Valgfrie ydelser  Delplan  Aktivitetscenteret  Vores bus  Aktivitetscenterets pjece  Det sker Loppemarked lørdag d. 21. april  Frivillige søges til loppemarkedet  Sankt Hans  Mortens aften  Gudstjenester  Julefrokost  Lysfest på Stefanshjemmet Program for Lysfesten  Link til program Kulturhovedstad 2017  Inclusialøbet Tilmelding  Program  Fodboldslalom  Mediedækning af løbet  Pårørende Bliv frivillig Frivillighedspolitikken  Inclusia Skitser Inclusia  Inclusias hjemmeside  Projekter Kommunikation/It projekt  Betjeningsudstyr  Job  Praktikbeskrivelse  Anemonen Tilsyn Boligforeningen At bytte bolig...  Huslejekontrakt  Kontakt os Vi er på facebook Diplom Job og Krop  CMS "TORNADO" © Design-Line Danmark